Кошик
116 відгуків

Сейчас компания не может быстро обрабатывать заказы и сообщения, поскольку по ее графику работы сегодня выходной. Ваша заявка будет обработана в ближайший рабочий день.

+380 (96) 895-17-07
+380 (50) 317-38-49
+380 (98) 946-72-96
проспект Павла Тичини 18 Б, Київ, Україна
FUEL CONTROL
Залишити відгук

Датчики навантаження на осі

Призначення датчиків навантаження на вісь

Як правило, власники автопарків контролюють витрату палива і проводять моніторинг транспорту. Контроль маси перевезеного вантажу на автотранспорті впроваджується набагато рідше.

Результатом відсутності такого контролю є:

  • "ліві" рейси водіїв;
  • перевезення неврахованих вантажів;
  • штрафи за перевищення дозволеної максимальної маси або навантаження на вісь;
  • підвищений знос і навіть поломка деталей машини з-за перевищення допустимого навантаження.

Все це безпосередньо б'є по кишені власників автопарків.

Технотон пропонує сучасні інструменти для контролю вантажу на автомобілі в режимі реального часу – датчики контролю маси вантажу DDE, DP. Докладно про призначення і застосування датчиків навантаження можна подивитися в цьому відеоролику.
 
 
Інтеграція з системою моніторингу транспорту

Датчик навантаження на вісь підключається до терміналу моніторингу транспорту. У режимі реального часу фіксується та передається інформація про місце і час навантажень, розвантажень, рух з неповним завантаженням, рух тягача без причепа та ін.
 


Вихідний аналоговий сигнал напруги датчика навантаження на вісь надходить на термінал моніторингу, який здійснює збір і передачу даних на сервер телематичних послуг. Встановлене на сервері ЗА відображає отримані дані у вигляді таблиць і графіків.

Порівнюючи час на графіку з положенням ТЗ на карті за даними GPS/ГЛОНАСС, системи моніторингу транспорту, можна визначити місце і час подій.
 
Залежність маси вантажу від навантаження на вісь

Приклад визначення маси вантажу за осьовому навантаженні. Двовісний сідельний тягач з тривісним напівпричепом, датчик навантаження встановлений на задній осі тягача (МАЗ 5440).
 
Навантаження на вісь, т Приблизна маса вантажу, т
Менше 2 Невірна калібрування системи
2,3 Напівпричіп відчеплений
4 Напівпричіп причеплений, маса вантажу 0
6 Напівпричіп причеплений, маса вантажу 9 - 9,5
8 Напівпричіп причеплений, маса вантажу 18 - 19
10 Напівпричіп причеплений, маса вантажу 27 - 28
 

Визначення маси перевезеного вантажу за значенням навантаження на візок: тривісний автомобіль-самоскид з навантаженням в 26 тонн на візок. Датчик навантаження встановлений на задній візку.
 
Навантаження на візок, т Приблизна маса вантажу, т
Менше 7 0
10 3,5 - 4
13 6,5 - 7
16 9,5 - 10
19 13 - 13,5
22 16,5 - 17
25 19,5 - 20

Виконання датчиків навантаження на вісь

Технотон пропонує два види датчиків – для пневматичної (GNOM DDE) і для ресорної підвіски (GNOM DP).

Датчики встановлюються на задню вісь або на задню візок. Достатньо встановити один датчик для забезпечення контролю маси вантажу і навантаження на вісь.

Детальніше про датчики навантаження на вісь:
датчик переміщення GNOM DP (для ресорної підвіски)
датчик тиску GNOM DDE (для пневматичної підвіски)

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner