Диференціальні витратоміри палива
Контролюється:
- витрата палива;
- час роботи двигуна.
Виявляються
- розкрадання палива з паливної магістралі;
- несправність паливної системи.
моделі: D
Вимірює потоки палива в прямій та зворотній магістралях. При встановленні не потребує зміни схеми паливної системи.
Диференціальний витратомір палива DFM призначений для використання в системах контролю витрати палива, системи GPS/ГЛОНАСС моніторингу транспорту. Диференціальний датчик палива має дві вимірювальні камери (подачі і "обратки"), що дозволяє монтувати його на техніку без зміни схеми паливоподачі. Імпульси з кожної камери обробляються вбудованим чіпом, який вираховує різницю і видає на зчитувальний пристрій готовий витрата палива. Кількість імпульсів, що формується датчиком при різниці витрати в магістралях рівною 1 літру, маркується на джгуті датчика.
Призначений для установки на сучасні двигуни EURO (TIER) 3/4/5.
Диференціальний датчик DFM застосовується для вимірювання витрати палива на машинах, де неможливо застосувати однокамерний датчик витрат палива і схему установки з закольцовыванием зворотного паливної магістралі.
Вибір диференціального витратоміра палива DFM для двигуна внутрішнього згоряння
При прийнятті рішення про застосування диференціального витратоміра DFM на автомобілі слід керуватися значеннями максимального і мінімального потоків палива в магістралях двигуна - живильної і зворотного. Дані значення можна дізнатися з паспортної характеристикою продуктивності підкачуючого насоса (помпи), встановленого на машині.
Також варто пам'ятати про те, що для забезпечення заявленого рівня похибки датчика витрати палива, диференціальний потік (різниця у прямій та зворотній магістралях) не повинен перевищувати для DFM 500D 250 л/год для DFM 250D 150 л/год, для DFM 100D 50 л/год. Протипоказанням до установці диференціального витратоміра на двигун служить факт наявності повітря про прямому або зворотному паливних магістралях.
Фахівцями FLOW METER розроблена схема установки диференціального витратоміра палива DFM 250D на автомобілі з потоками в магістралях, що перевищують значення 250 л/ч. Дана схема дозволяє використовувати DFM 250D на машинах, де підкачуючий насос створює потік в подавальній магістралі до 500 л/год.
Виконання
Модель | Об'єм камери, мл | MIN витрата в камері, л/ч | MAX витрата в камері, л/ч |
DFM 500D | 20 | 100 | 500 |
DFM 250D | 12.5 | 25 | 250 |
DFM 100D | 5 | 10 | 100 |
Схема установки диференціального витратоміра палива